Versetul zilei

vineri, 3 februarie 2012

"Courageous" - Un film superb!

Din mai multe surse mi s-a recomandat filmul "Courageous", asa ca m-am decis sa il vad. Ieri am si reusit... Si as vrea sa spun ca e unul dintre filmele pe care o sa le recomand de acum inainte!
In primul rand m-a impresionat, daca mai era nevoie, ce frumoasa a fost apropierea de Dumnezeu a personajului principal, in fata tragediei. A cautat raspunsurile exact unde trebuia. Si din nou m-am gandit ca doar Dumnezeu ne poate oferi raspunsuri, cu conditia sa punem intrebarile potrivite. Si sa fim gata sa aplicam solutiile in viata noastra!
Apoi... principiile extrase din Biblie m-am gandit ca pot fi aplicate si persoanelor de gen feminin. Si eu am nevoie de verticalitate si de curaj sa fiu o persoana integra! Si tot ce s-a spus se afla in gandurile mele, doar ca... in film au fost exprimate mai bine decat as fi putut eu sa pun in cuvinte.
Si mi-a mai placut cum a lucrat Dumnezeu in vietile lor, dupa ce au luat decizia sa fie tatici mai buni, soti mai dedicati!
Chiar daca e un film, fictiune deci, iar cineva imi spunea sa nu pun mare baza pe un film sau un roman in care toate sunt prezentate in roz si usoare, sunt de parere ca avem ce invata din el!
 Nu, nu e usor. Nici macar nu ne-a fost promis ca vom avea o viata usoara! Dar nimic nu e imposibil, daca Il avem pe Domnul de partea noastra.